• Home
  • klantenservice
  • Verzenden en levering

Kan ik mijn artikel gratis laten thuisbezorgen in Nederland? 

Ja dat kan bij een bestelling die boven het bedrag van 50 euro uitkomt! Alle artikelen van DiveWorld.nl binnen Nederland worden bezorgd door DHL. Deze worden gratis, bij een bestelling boven de 50 euro, verzonden binnen 48 uur na bestelling (wanneer op voorraad). Wanneer uw artikel wordt verzonden ontvangt u een begeleidende mail met daarin de track & trace code zodat u uw artikel kan volgen. De verzending van de cadeaubonnen is gratis.

Kan ik mijn artikel ook in het buitenland laten bezorgen?

Uiteraard is het ook mogelijk uw artikelen buiten Nederland te laten bezorgen. Niet alle producten zijn hier echter geschikt voor. Door restricties van enkele fabrikanten mogen wij sommige merken enkel binnen Europa verkopen. Bij het desbetreffende product wordt dit aangegeven.

Kosten:                                                                             

Land

Tot 25 euro

Tot 50 euro

Boven 50 euro

Nederland

€5,95

€3,95

gratis

België

€8.95

€6.95

gratis

Luxemburg, Duitsland

€12.10

€12.10

€5.95

Binnen Europa

€25.95

€25.95

€25.95

Overig

€45.95

€45.95

€45.95

Noorwegen, Zwitsersland, Ijsland en Rusland

€25.95

€25.95

€25.95

Wat is de levertijd?

Dit is afhankelijke van de levertijd van het product. Als het product voorradig is dan zal het binnen 48 uur bij u thuis afgeleverd zijn.De levertijd staat bij elk product weergegeven. Als u meerdere producten besteld zal de uiteindelijke levertijd weergegeven staan in de winkelwagen en uw orderbevestiging. De bestelling word verzonden wanneer alle producten voorradig zijn. U kunt er voor kiezen om de producten die wel voorradig zijn al te laten versturen. Dit kunt u melden bij de klantenservice. Als de levertijd overschreden wordt zal u per e-mail daarvan op de hoogte worden gebracht.

Wie levert mijn bestelling?

De bestelling worden geleverd door DHL. De leveringen naar het buitenland worden door verschillende koeriersbedrijven geleverd, dit is per land verschillend.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Helaas is het momenteel niet mogelijk, DiveWorld.nl is er druk mee bezig om dit mogelijk te maken.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Het is mogelijk om uw bestelling te ontvangen op een ander adres dan uw factuur adres. In “Mijn DiveWorld Account” kunt u uw aflever adres aanpassen naar het gewenste aflever adres. De factuur gaat dan gewoon naar uw factuur adres.

Kan ik de bestelde producten ook retourneren?

Uiteraard is het mogelijk om uw producten te retourneren. Dit mag binnen 30 dagen en de producten moeten ongebruikt in de orginele verpakking zitten. Met het bijgeleverde retour formulier kunt u gemakkelijk alle informatie vinden om het pakket terug te zenden naar DiveWorld. 

Kan ik een product reserveren en ophalen bij DiveWorld?

Natuurlijk kunt u een product reserveren en komen ophalen bij DiveWorld. U kunt dan kiezen voor de optie “ Afhalen bij DiveWorld”. Als uw bestelling voorradig is dan zullen wij gelijk uw bestelling klaarleggen zodat u hem de volgende dag kan ophalen.

Ik heb de verkeerde product(en) ontvangen, wat moet ik doen?

DiveWorld.nl probeert ten alle tijden het juiste product naar u op te sturen. Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat wij per ongeluk de verkeerde maat/kleur naar u toezenden. Als u een verkeerde maat/kleur ontvangen heeft kunt het contact opnemen met de klantenservice van DiveWorld.nl. Dit kunt u doen via de e-mail (info@diveworld.nl) of bellen naar +31 053 569 54 84.


Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen
AfrekenenVerder winkelen